У світі, в якому ми живемо, з часом домінували різні форми технологій. Він перейшов від колеса до парової машини, і в 2022 році ми плануємо свою подорож на Марс. У кожному аспекті сучасного суспільства зазнали негативних змін.

Кіноіндустрія також зазнала значних змін протягом десятиліть. Оскільки технологія стала компактнішою та ефективнішою, а даними стало легше керувати, кіноіндустрія зазнала значного розвитку. Пройшли часи серійної фотографії та німого кіно. Коли сучасні технології та кіноіндустрія поєднали руки, ми побачили неймовірні результати.

Зміст

Технології в кіноіндустрії

Це викликає запитання; які технології впливатимуть на кіноіндустрію у 2022 році?

3D друк

3D-друк є свідченням того, що інновації в одній галузі можна використовувати в інших. Коли ми говоримо про 3D-друк, він використовується у виробництві протягом тривалого часу. Все, починаючи від іграшок, тканин органів і навіть будинків, друкується на 3D-друкі.

У фільмах вам потрібні будь-які види реквізиту, костюмів та інших деталей, які складають сцену. Використовуючи 3D-друк, ви можете буквально надрукувати все, що завгодно. Вам просто потрібно ввести дизайн у принтер і спостерігати, як він виконує роботу. Він міг би бути максимально незрозумілим, нетрадиційним і яскравим, і 3D-принтер міг би це зробити. 3D-принтери з часом еволюціонували, щоб створювати неймовірно деталізовані об’єкти, які в іншому випадку вимагали б багато ручної роботи

3D візуалізація

Вважайте це протилежністю 3D-друку. Замість того, щоб друкувати об’єкт із цифрового файлу, 3D-візуалізація використовує реальних персонажів і набори та створює їх цифрові копії. Це дозволяє кіностудіям знімати реальних людей або місця та поєднувати їх із цифровими накладками чи персонажами. Уявіть собі драконів, що летять по Родео-Драйв, або інопланетян, що б’ються в Центральному парку. Найбільша перевага 3D-візуалізації полягає в тому, скільки часу та грошей вона може заощадити для студії. Ручна зміна місця для всієї сцени потребує багато часу та зусиль. Крім того, це коштує великих грошей, а точність може бути недостатньою. Однак 3D-візуалізація дозволяє відтворювати цілі середовища майже ідентично з цифровими доповненнями, які плавно вписуються.

На початку 3D-візуалізація була надзвичайно дорогою, але з часом і її популярністю зросла, витрати знизилися. Оскільки все більше і більше фільмів використовують 3D-візуалізацію, попит вищий, ніж будь-коли, що спонукає до нових інновацій у цьому просторі.

Алгоритмічне редагування

У 2022 році алгоритми існують навколо нас. У кіновиробництві алгоритмічний монтаж фільмів набув популярності завдяки неймовірній зручності, яку він пропонує. За допомогою алгоритмічного редагування кіностудії можуть попередньо запрограмувати програмне забезпечення або створити нове програмне забезпечення, яке виконувало б роботу самостійно. Оскільки немає обмежень щодо того, наскільки програмне забезпечення може бути налаштовано, стелі для алгоритмічного редагування не існує.

Алгоритмічний монтаж, програмне забезпечення можна запрограмувати на автоматичне змінення кадрів певним чином. Його можна використовувати для самостійної зміни діалогів і сцен фільму без необхідності робити це самостійно редактору. Незважаючи на те, що це багатообіцяюче, є ще деякий час, перш ніж машини повністю візьмуть верх.

Технологія обсягу

Щоб стерти межі між реальним життям і CGI, використовується технологія обсягу. Великі світлодіодні стіни проеціюють попередньо записані сцени або зображення на задньому плані, а на передньому плані – живі частини фільму. Роблячи це, ви створюєте цілісну сцену, де цифрові та фізичні аспекти сцени зливаються в одну.

Це один із нових учасників у цьому списку, і виробництво все ще коштує багато, тому ви можете очікувати побачити його лише на найбільших виробництвах.

Візуалізація в реальному часі

У 2022 році комп’ютерні чіпи неймовірно потужні. Це зробило процес рендерингу сцени чи проекту неймовірно швидким. Візуалізація визначається як поєднання всіх аспектів сцени, тобто відео, аудіо та цифрових додатків, і створення остаточного файлу для публікації.

Сучасна архітектура комп’ютерного чіпа та неймовірно потужні комп’ютерні системи зробили можливим рендеринг під час руху. Коли ви працюєте над файлом, він одночасно відображається. Це економить незліченну кількість годин, які доведеться витратити на очікування рендерингу в постпродакшн. Крім того, візуалізація в реальному часі дозволяє всім співавторам побачити, як виглядатиме кінцевий результат у режимі реального часу. Замість того, щоб чекати, поки файл відобразиться, а потім знаходити проблему, ви можете просто знайти її набагато раніше.

Щоб завантажувати цей відеоматеріал, вам потрібне стабільне підключення до Інтернету. Оптимальний Інтернет виконує свою роботу, і якщо ви хочете дізнатися більше, натисніть тут!

Висновок

У міру розвитку технологій кіноіндустрія продовжуватиме використовувати різноманітні досягнення, які вона може запропонувати. Це дозволить кінематографістам розширити межі щодо того, який тип контенту можна створювати. Шанувальники кіно у всьому світі можуть радіти!

От admin