Цифрова трансформація вашого бізнесу вимагає низки змін у ваших операціях для досягнення кінцевих цілей вашого бізнесу.
Ці зміни передбачають зменшення експлуатаційних витрат та неефективності, а також підвищення безпеки та орієнтації на клієнтів.
Ми допоможемо вам зрозуміти, як зробити кроки, необхідні для впровадження успішної цифрової трансформації у вашій організації.
Зміст
Звага клієнта
Звернення клієнтів стосується розміщення клієнта в центрі вашого бізнесу. Це стратегія, яка допомагає забезпечити, щоб ваша організація надала винятковий досвід. Цей підхід має вирішальне значення для утримання та отримання повторного бізнесу.
Зосередьтеся на бажаннях вашого клієнта
Звага клієнтів — це розуміння того, чого хочуть клієнти, створити правильний досвід та передбачити їхні потреби. Компанії, орієнтовані на замовника, здатні будувати тривалі відносини та підвищити прибутковість.
Незважаючи на те, що клієнт може бути складним способом на перше місце у вашій організації, бути орієнтованим на клієнтів є важливим для довгострокового успіху. Кентрис клієнта стала головним пріоритетом для багатьох підприємств. Щоб успішно завершити трансформацію, орієнтовану на клієнтів, ви повинні розробити правильну культуру, процес та інструменти. Так, цифрові інструменти.
Зробіть це унікальним
Звага клієнтів є важливим компонентом успішної цифрової трансформації. Оскільки ринки перенасичені, бізнес повинен знайти способи виділитися та забезпечити унікальний досвід клієнтів.
Споживачі стали більш уповноваженими, ніж будь -коли, робити власні дослідження та приймати власні рішення щодо купівлі. Крім того, онлайн -канали залучення підштовхнули підприємства в очі громадськості.
Впорядкувати свій процес
Успішні ділові практики, орієнтовані на клієнтів, потребують технологій, що підтримують управління даними та упорядкування процесів. Їх також потрібно перевірити та оптимізувати. Наприклад, база даних CRM дозволяє єдиний фронт і полегшити краще розуміння клієнтів.
Важливо отримати потрібну інформацію потрібним людям у потрібний час. З правильними стратегіями залучення даних та залучення клієнтів ви можете створити довіру та лояльність. Створення культури, орієнтованої на клієнтів, займає більше, ніж стратегічний план; Це вимагає зобов’язань від усіх у вашій компанії.
Такі компанії, як Nordstrom, Apple та Hilton,-це приклади бізнесу, орієнтованих на клієнтів. Вони прагнуть надавати якісні товари та послуги, які допомагають розробити сильну клієнтську базу.
Коли орієнтовність клієнтів робиться правильно, це може призвести до досвіду обслуговування без тертя. Такі послуги, як замовлення в Інтернеті/підбирання в магазині, швидка доставка та негайне повернення коштів можуть додати до задоволення клієнтів.
Інновації та зриви
Компанії, які прагнуть порушити свою галузь, повинні бути готові внести серйозні зміни. Іншими словами, їм потрібно прийняти нові технології та прийняти цифрову трансформацію. Незважаючи на те, що ці нововведення можуть допомогти їм стати більш спритними та ефективними, вони також є потужним засобом для зв’язку зі своїми цільовими ринками.
Руйнівні інновації
Зрив — це складний процес. Це результат поєднання зовнішніх впливів, включаючи регуляторні закони, зміну економіки, конкуренцію на ринку та поведінку споживачів. Як бізнес, ви повинні розуміти, як кожен із цих факторів впливає на вашу компанію. Ви також повинні мати інноваційну стратегію, щоб скористатися цими тенденціями.
Найкращий спосіб зробити це — використовувати аналітику даних. Аналітика дозволяє компаніям контролювати ключові показники та відстежувати ефективність. Ці інструменти можна використовувати для розробки цілей та визначення ризиків. Це важливий крок для використання зривів.
Зберігайте першу чергу клієнта
Цифрова технологія змінила спосіб взаємодії між собою. Підприємства повинні використовувати ці досягнення для упорядкування процесів, покращення досвіду клієнтів та вимірювання ключових показників.
Якщо мова йде про порушення вашої галузі, то ви повинні пам’ятати про орієнтовність клієнтів. Наприклад, вам слід використовувати цифрові рішення для підвищення обслуговування клієнтів та мінімізації тертя в дорозі клієнта.
Компанії, які можуть аналізувати дані, є більш спритними у відповіді на перебої. Вони можуть оцінювати та реагувати на потреби своїх клієнтів ефективніше.
Інновації у формі галузевої трансформації
Інші інновації можна віднести до Інтернету. Інтернет -платформи, як Netflix, перетворили галузі. Соціальні медіа, з іншого боку, змінили спосіб спілкування та взаємодії.
Інновації можуть надходити у багатьох формах — від продукту, що змінює гру, до інноваційної стратегії. Однак, як правило, найефективнішими нововведеннями є ті, які покращують основний продукт або дозволяють бізнесу легше з’єднуватися зі своїм цільовим ринком.
Інвестування в технологічні аванси
Як і будь -який тип інновацій, найкращі компанії — це ті, хто готовий інвестувати в технологічний прогрес та використовувати їх для вдосконалення основних продуктів та послуг. Роблячи це, вони залишатимуться спритними та ефективними, в той же час забезпечують споживачам кращі продукти та послуги.
Зменшення експлуатаційних витрат
Оперативна ефективність є ключовим компонентом успішного бізнесу. Щоб дістатися туди, організаціям потрібно застосувати багатопроганий підхід. Це включає виявлення неефективності, оптимізацію інвестицій у технології та видалення дорожніх блокпости.
Існує багато програмних програм та онлайн -систем, які допоможуть малому бізнесу впорядкувати операції.
Оцініть витрати
Перший крок — оцінити ваші витрати. Хороший інструмент фінансового планування та аналізу може допомогти вам визначити центри витрат для підвищення ефективності. Наприклад, якщо ваша компанія приносить дохід у розмірі 100 000 доларів, вам слід розраховувати витратити щонайменше 30 000 доларів.
Зменшуючи свої операційні витрати, ви можете підвищити прибутковість, тим самим покращуючи нижню лінію.
Інвестування в сучасне джерело для оплати інструменту закупівель може допомогти вам відстежувати відносини постачальників та постачальників. Це також може допомогти вам оцінити можливі нижчі ціни.
Інструменти фінансового планування
Реалізація інструменту фінансового планування та аналізу може допомогти вам побачити ваші витрати у абсолютно новому світлі. Це також може допомогти вам помітити найбільш прибуткові сфери для вдосконалення. Крім того, інвестування в енергоефективне обладнання може допомогти вам скоротити витрати на охолодження.
Цей самий інструмент також може допомогти вам вирішити найкращий спосіб оплатити покупки.
Ефективність операцій
Цифрова трансформація є ключовим фактором для оперативної ефективності. Як результат, ваш бізнес може стати більш спритним. Наявність згуртованої стратегії між вашим бізнесом та вашою технологією — це найкращий спосіб досягти своїх майбутніх цілей. Однак інвестування в правильні технології — це лише перший крок.
Після того, як ваша організація добре розбирається в технологіях майбутнього, ви можете почати реалізовувати зміни, необхідні для руху вашої компанії вперед.
Цифрова трансформація зробила революцію в тому, як працюють організації. Компанії повинні бути готові прийняти нові способи роботи, перевірити нові інновації та робити менше. Ось чому найголовніше, що потрібно пам’ятати, — це залишатися спритним і гнучким.
Збільшення безпеки
Якщо ви хочете забезпечити успіх свого бізнесу, вам потрібно переконатися, що ви підвищуєте безпеку під час цифрової трансформації. Зростаюча поширеність кібератак робить це ще більш важливим для того, щоб мати сильну стратегію безпеки.
Вам потрібно забезпечити, щоб ваші стратегії кібербезпеки були добре узгоджені з вашими зусиллями з трансформації.
Безпека як пріоритет
Хоча важливо зосередитись на продуктивності праці, безпека залишається головною увагою. Ініціативи цифрової трансформації впроваджують нові процеси та технології, що розширюють поверхню атаки. Це означає, що вам потрібно бути більш активним у виявленні ризиків. Якщо цього не зробити, може залишити своїх клієнтів, ваших працівників та вашої компанії вразливими до загроз.
Щоб зменшити ризик, вашій команді з безпеки повинен мати спритний мислення. Він повинен враховувати ризик цифрового проекту з найдавніших етапів розвитку — безпеку за дизайном.
Безпека дизайну
Безпека за проектом-це підхід, який визначає критичні вимоги на основі ризику на початку та інтегрує контрзаходи в проекти рішень.
Безпека за допомогою дизайну може зменшити складність впровадження рішень безпеки. Дозволяючи командам з розвитку та безпеки співпрацювати, ви можете спростити процес та впорядкувати результати безпеки.
Підхід, що надається хмаром, також може дозволити вам масштабувати екосистему програми безпеки. Під час аутсорсингу та ділитесь доступ зі сторонніми постачальниками, дізнайтеся більше про платформи управління ризиками постачальників.
Винос
Цифрова трансформація тут залишається, і компанії повинні адаптуватися до виживання. Однак безпека часто є забутим фактором процесу трансформації. Компанії повинні забезпечити створення заходів безпеки для захисту своїх клієнтів та бізнес -даних. Без належної безпеки цифрова трансформація може бути дорогою помилкою.
Інвестуючи в безпечні технології та партнерство з досвідченими консультантами з цифрової трансформації, компанії можуть стати більш ефективними, відповідати потребам клієнтів та конкурентоспроможними на світовому ринку.
Зрештою, цифрова трансформація необхідна для будь -якого бізнесу, який хоче залишатися успішним у майбутньому.