Що стосується дизайну та графіки, тренди можуть бути дуже важливими. Для дизайнерів і власників бізнесу важливо знати про візуальні елементи, такі як шрифти, кольори або форми, які виглядатимуть привабливо в наш час. Мінімалізм — це одна з тенденцій дизайну, яка вже досить довго домінує в індустрії та яку сьогодні зазвичай можна побачити на логотипах і веб-сайтах.

За останні два десятиліття багато брендів швидко підхопили це та використовували мінімалістичні елементи, щоб отримати перевагу у своїй графіці. Такі компанії, як Apple, Facebook і Uber, обирають монохроматичні або двокольорові схеми, іконки та сміливу типографіку в дизайні свого бренду.

Незважаючи на успіх і популярність, залишається відкритим питання, чи залишиться тут мінімалізм чи ні. Що ж, відповідь на це питання обговорювалася багатьма дизайнерами з часом, і поки що ця тенденція, здається, стає все сильнішою. Давайте подивимося, що ми знаємо про мінімалізм у графічному дизайні досі.

Зміст

Чому мінімалізм тут, щоб залишитися

Якщо ви подумаєте про це, стратегія «менше означає більше» може здатися тим, чого люди почали дотримуватися в останнє десятиліття. Однак рух дизайну фактично почався в 1960-х роках і швидко став популярним завдяки своїй візуальній привабливості. У графічному дизайні можна сказати, що використання мінімалістичних кольорів, символів і пробілів з’явилося відносно недавно.

За короткий проміжок часу мінімалізм справив досить сильний вплив і став одним із найбільш улюблених напрямків дизайнерів. Оскільки все більше компаній і брендів переходять на спрощений дизайн своїх логотипів і веб-сайтів, можна припустити, що цей стиль також з’явиться в найближчому майбутньому.

По суті, з розвитком технологій, зростанням кількості користувачів електронної комерції та смартфонів мінімалізм отримав подальший поштовх. Подивіться на це так. Символи бренду з великою кількістю різноманітних елементів і кольорів можуть бути переважними або заплутаними на екранах мобільних телефонів і комп’ютерів. Подібним чином чистий інтерфейс користувача простий у навігації та може розповісти вам саме те, що ви хочете знати про бренд та його продукт чи послуги.

Мінімалізм у дизайні може полегшити людям пошук бажаних речей, а також ознайомитися з різними підприємствами. Мінімалістичний логотип із простою графікою, літерою, текстовим знаком або чіткою піктограмою можна швидко запам’ятати та згадати пізніше. Якщо ви зосередитеся на розробці сильного та простого дизайну бренду, у вас також може бути більше шансів стати впізнаваним.

Візьмемо приклад галочки Nike. Однією з головних причин його успіху є простий дизайн, який сам по собі передає основні цінності успіху, сили та натхнення. Компанія не використовувала жодних додаткових зображень, форм чи кольорів, щоб розповісти аудиторії, що вона означає.

Тепер цей логотип існує вже досить давно і досі не зазнав значних змін. Навіть після більш ніж 40 років символ бренду компанії спортивного одягу актуальний і миттєво впадає в очі на друкованих і цифрових носіях.

Хоча це лише один випадок, існує чимало інших причин, чому компанії все частіше приймають цю тенденцію.

  • Простота приваблива

Однією з головних причин, чому мінімалізм працює, є його здатність передати більше за допомогою невеликої кількості елементів або слів. Коли менше зображень, форм або букв, на яких можна зосередитися, споживачам стає легше зрозуміти повідомлення та мету бренду. Мінімалістичний дизайн також сприяє прозорості та довірі до бізнесу, який може переконати людей купувати його продукти чи послуги.

Згідно зі звітом, близько 86 відсотків людей вважають автентичність критичним фактором у процесі прийняття рішень.

  • Це заохочує послідовність

З мінімалістичним дизайном може бути легше підтримувати послідовність, оскільки зменшується ймовірність помилки з елементами дизайну. Тож вам не доведеться вносити різкі зміни в елементи брендингу для різних платформ і ви можете дотримуватись тих самих шрифтів, типографіки та форм чи піктограм. Це може допомогти вам створити послідовну стратегію маркетингу та брендингу за допомогою цифрових каналів або традиційних методів.

  • Легко масштабується

Якщо ви розглядаєте свій логотип зокрема, ви повинні переконатися, що він масштабований і не втрачає своєї привабливості на візитних картках, брошурах або заголовках веб-сайтів. Дотримуючись тенденції мінімалізму, ви, швидше за все, уникнете цієї ситуації та отримаєте дизайн, який скрізь буде мати сенс.

Зрештою, не буде помилкою зауважити, що мінімалізм – це одна з течій, яка й надалі утримуватиме свої міцні позиції у світі дизайну. Якщо все зміниться і ми знову побачимо, як складні дизайни знову стануть поширеними, вічна привабливість мінімалістичних логотипів і веб-сайтів залишиться.

Підводячи підсумок

З огляду на все, не було б неправильно припустити, що мінімалізм тут залишиться. Тенденція, яка почалася в 20-х рокахтис століття пройшов шлях до наступного і також став досить видатним. Хоча деякі люди будуть стверджувати, що мінімалізм втрачає привабливість, зростання тенденції в сучасних логотипах і веб-дизайні підтверджує його популярність.

От admin